donderdag 3 september 2009

Dag 16: Niks, noppes, nada

Over dag 16 valt eigenlijk niet zo veel te vertellen. We slapen lekker uit, rommelen wat in het appartement, ondernemen een poging om richting Blizzard Beach te gaan, maar besluiten om toch niet te gaan en dat is het wel zo’n beetje. Gewoon even een dagje helemaal niks doen. Gelukkig doet mijn been geen pijn meer, maar ik houd mezelf toch maar een dagje rustig.

Tegen een uurtje of 6 rijden Lex en Merel even naar Downtown Disney om broodjes te halen bij de Earl en komen klets, maar dan ook klets nat weer thuis. Zelfs de poncho’s hadden niet geholpen om een beetje droog te blijven. Ze hadden een echte Floridiaanse bui op hun bolletje gehad met natuurlijk ook het nodige onweer. Lex heeft Merel uitgelegd hoe het zit met het tellen tussen de lichtflits en de donderslag in de hoop dat ze wat minder bang zal zijn voor onweer.

Ik heb mezelf vermaakt met een Bones marathon. Maar liefst 5 afleveringen achter elkaar werden er uitgezonden. Helaas had ik er al 2 van gezien, maar op de andere zender was NCIS, dus ik heb mezelf niet verveeld.

Zoals gezegd: we hebben vandaag niks, noppes, nada gedaan en dat was heerlijk ! Er is zelfs niet 1 foto gemaakt. Wie had dat verwacht dat zelfs de fototoestellen een dag rust zouden krijgen ;-)

5 opmerkingen:

  1. Lekker toch, zo'n dagje nietsdoen. Je hebt het wel weer vrij laat gemaakt ! Zeker lange dag in MK geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ook bij ons is de koek ver op.
    Vandaag de koffers zover ingepakt, heb mijn nagels laten doen in een spa salon.
    Dus goed relaxen vandaag, en morgen mogen we weer vertrekken, balen, maar ja het is niet anders.

    Wens jullie vandaag nog veel plezier met de verjaardag van jullie prinsesje, want als ik me niet vergis was ze vandaag jarig.En voor de terugreis veel succes maar ook dat zal wel goed zitten neem ik aan hihihihi.......

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. VAN HARTE GEFELICITEERD MET MEREL ! Mag zij eindelijk haar 'dollars' gaan uitgeven, wat zal ze dat heerlijk vinden. En nu Fleming weer vrolijk zien te houden ;-) !

    Ben natuurlijk ook weer erg benieuwd naar jullie lunch, TOP geregeld hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jarige Merel!!

    Van harte gefeliciteerd meisje,en maak er een knal dag van!!!..xx lein en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had Merel al ergens gefeliciteerd maar vandaag is de echte dag, dus nogmaals hieperdepiep hoera voor Merel.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen