woensdag 26 augustus 2009

Voor de trouwe lezers / kijkers

Beste lezers van ons weblog,

Vandaag, dinsdag 25 augustus, was weer een erg lange dag voor ons. We kwamen pas om 22.00 uur thuis en ik had niet echt puf om nog het verslag van vandaag te schrijven. Om jullie niet helemaal teleur te stellen, heb ik wel alvast het filmpje gemaakt. Dan kunnen jullie toch een beetje een idee krijgen van wat we vandaag allemaal hebben gezien en gedaan.

Voor morgen staat er een relaxed dagje op het programma dus dan heb ik als het goed is alle tijd om het verslag te schrijven. Ik duik nu snel mijn bedje in want het is al 1.30 uur ! To be continued.

10 opmerkingen:

  1. weer een heel leuk filmpje!!!!!!!!!!!!!!!
    jullie hebben echt een toffe holliday en het verslag is het eerste wat ik lees als ik aan mijn ontbijt zit. helemaal super.
    have fun!!!!!!!!!!!!!
    ton staalstra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ton,

    Wat ontzettend leuk dat wij even tijdelijk onderdeel mogen zijn van jouw ochtendritueel :-)

    Een fijne dag vandaag. Wij gaan hier nog even de slapen.

    Greetz,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, we zullen het voor één keer door de vingers zien, graag morgen weer praatjes bij de plaatjes...... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is jullie vergeven hoor, dat heb je wel eens dat het even niet lukt.

    Beide parken zijn geweldig. Hebben jullie de shuttle launch nog gedaan of lees ik uit de foto's af dat één van de kids te klein was.

    Shamu Rocks is gewoon top. Zeker als al die herrie uit die gitaar komt.

    Na een dag KSC geen zin meer om de shuttle live te zien gaan of was al bekend dat hij wederom niet zou gaan.

    Veel plezier nog.

    Gr, Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf weer,net je foto's gezien,en dat staat ook op mijn lijstje hoor,KSC,en seaworld ook!!,ik heb die avond show nog niet gezien dusssss....
    Ben benieuwd naar je verhaal,maar de foto's spraken ook voor zich;)
    Hier alles goed,Daan weer beter en ik had gister mijn kroon weer terug bij de tandarts,maar uiteindelijk geen kroon,maar iets vervangends..nouja any way,het zit allemaal weer goed!.

    Nog heel veel plezier,we genieten erg van je verslag xxxx lein en co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om alvast de foto's te zien... we zijn zeer benieuwd naar het bijbehorende verhaal.

    Wel leuk om op deze manier alvast een indruk te krijgen van KSC en Seaworld at night, voor de komende mei-vakantie moeten we dit ook maar op de agenda zetten.

    Nou groetjes uit Alkmaar en veel plezier vandaag (lekker relaxen...shoppen), Geert Jan
    Lein zal zelf wel reageren denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha.... ik zie nu dus dat Lein net even eerder heeft gereageerd.

    Ook fijn dat KSC en Seaworld ook op haar lijstje staat... gelukkig zitten we dus nog steeds op één lijn.

    Doegggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hm ... had ik een heel verhaal hier ingetikt, krijg ik een foutmelding ...

    Maar goed, foto's geweldig om te zien. En wat hebben jullie het weer laat gemaakt .....

    Hebben jullie die jas voor Fleming gekocht ? Zag er echt ERG stoer uit ! En ook al die foto's weer hartstikke leuk; voor ons is KSC alweer een tijdje geleden ....

    En die Clyde & Seamore show in de avond is echt zo grappig; wij hebben echt tranen gelachen de eerste keer dat we die zagen ! Al moet je wel Seaworld redelijk goed kennen om alles te begrijpen ....

    En Shamu Rocks is natuurlijk ook echt TOP ! De foto's zijn overigens ook goed gelukt, ondanks dat het donker is. Statiefje gekocht, of uit de losse hand ?

    Nou, we zijn natuurlijk, net als iedereen, ERG benieuwd naar het verhaal ! En een relaxte dag heb je dus wel nodig, al zal Disney Quest voor de kids niet echt relaxed zijn; die zijn ongetwijfeld helemaal hyper met al die spelletjes om zich heen (en misschien Lex ook wel !!!????) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owhh gaaf hoor, KSC staat ook op ons lijstje voor Mei...we zijn er nog nooit geweest!!

    Lekker hoor dat jullie zo genieten!!
    Wij genieten ook maar op een ander kaliber...om in Peter's termen te spreken, wij zullen nooit meer kamperen ha ha....
    Maae de kids en ik genieten wel hoor, echt lekker!

    Nou tot snel weer!!

    Groetjes NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Patricia and Family,

    Gaan jullie nog proberen de space schuttle te spotten als die morgen gaat?

    Groetjes John Anne & Tim (need magic)

    BeantwoordenVerwijderen