maandag 31 augustus 2009

Een ogenblik geduld a.u.b.

Beste allemaal,

Vandaag weer een te gekke dag achter de rug. We waren pas om 23.00 uur thuis uit de Hollywood Studios. Ik ben meteen met mijn foto’s aan de slag gegaan en op de één of andere manier ben ik nu ineens foto’s kwijt :-(

Het is me gelukt om toch een filmpje in elkaar te draaien zodat jullie  alvast een impressie krijgen van onze dag vandaag. Het verslag zal even op zich laten wachten. Morgen weer een lange dag voor de boeg, maar ik denk aan mijn  trouwe lezers en zal proberen in ieder geval dinsdag het blog weer helemaal bij te werken.

Groetjes vanuit een ontzettend warm Orlando

 

8 opmerkingen:

  1. Geen praatjes deze keer, maar zoals je wel vaker hoort: "Gelukkig hadden we de foto's nog..." De plaatjes zijn, zoals altijd, prima perfecto. Na zo'n lange dag nog een hele prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, volgens mij heb je het iets te laat gemaakt vandaag !!! Maar de foto's waren wel weer geweldig hoor ;-) ! Ik zie Merel zelfs met onze Kuzzie kroelen; wat een gigantische beer zeg !

    Veel plezier vandaag maar weer, ben benieuwd naar jullie lunch in Le Cellier; staat bij ons nog steeds een keer op de planning .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen praatjes, alleen plaatjes. En die zien er weer prima uit. We kunnen ons een beetje voorstellen wat jullie gedaan hebben.

    Geniet ervan.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plaatjes zeggen weer genoeg!!

    Veel plezier maar weer xx lein en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende reis!!!
    Wat ben ik jaloers...
    Nog veel plezier verder
    Groeten Ilsa en de mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een herlijk verslag tot nu toe echt supper zeker met die dolfijnen
    Ik hoop dat we dit ook een keer mee mogen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de spanning begint zeker te stijgen. We missen jullie updates wel hoor... we zijn zeer benieuwd naar het vervolg van jullie avonturen.

    Groetjes, Geert Jan

    BeantwoordenVerwijderen