zondag 12 juli 2009

Crea Bea in de bocht

Vorige keer vertelde ik dat we eigenlijk al helemaal klaar zijn voor de vakantie. Om toch een beetje in de pre-vakantiestemming te blijven, heb ik mijn creativiteit maar eens de vrije loop gelaten. Ik ben, lekker Amerikaans, aan de slag gegaan met het ontwerpen van t-shirts.

Niet meteen gillend weg lopen en denken dat we iedere dag in matching t-shirts gaan lopen. Zo gek zijn we nou net nog niet ……… Nee, de kids zijn dol op Disney t-shirts en iedere vakantie worden er wel een aantal van die (dure) Disney shirts gekocht. Dus waarom niet op voorhand zelf ontwerpen en zelf maken ?

Dus hup het internet op om ideetjes op te doen. Na een avondje ontwerpen was het dan zover…….. printen maar en op de shirts strijken. Nadat ik 5 ! shirts had verknald, had ik het eindelijk door hoe het werkte. Werd het per saldo toch nog een dure hobby.

De ontwerpen:



Een klein voorproefje van het eindresultaat:



De rest zullen jullie vanzelf op de vakantiefoto’s voorbij zien komen. Nu weet ik overigens wel waarom voorbedrukte shirts zo duur zijn…… wat een werk zit daar in zeg !

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er erg leuk uit. Jullie zullen zeker opvallen! Creatief hoor!

    groetjes arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha !!! Wat een mooie 'besparing' ;-) ! Maar zonder gekheid, ziet er echt wel heel gaaf uit zeg. Misschien moet je maar eens met Yvonne samen gaan zitten, scheelt mij ook weer van die dure shirts .... Toevallig nog embleem van Seattle Sounders FC gezien ..... ?

    Gr.

    Robert-Jan en 'the gang'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg leuk uit!
    Trouwens ook nog heel veel plezier in Discovery Cove. Het is een hoop geld, maar ik wilde dit ook altijd zo graag doen. In mei hebben we het gedaan, en we vonden het echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen