vrijdag 28 augustus 2009

Dag 11: Even bijtanken

Toen ik vanochtend wakker werd, voelde ik me zowaar nog beroerder dan gisteren. Ik besluit dat het verstandiger is om een extra relax dagje te nemen. Ik wil morgen tip top zijn want de verjaardag van Fleming kan en wil ik gewoon niet in bed doorbrengen. Lex vraagt aan de kids of ze toch naar Animal Kingdom willen. Dat willen ze graag en dus vertrekken ze om 8.00 uur voor een dagje Animal Kingdom. Voordat ze zijn vertrokken slaap ik al weer.

De hele dag breng ik eigenlijk slapend door en als ik even wakker ben, val ik vanzelf weer in slaap tijdens één van de vele reclames op de tv. Tegen 16.30 uur word ik wakker van Lex en de kids. Ze zijn klets nat, niet van de regen maar van de 2e keer Kali Rapids. Ze hebben de grootste lol en vertrekken weer direct naar het zwembad. Ik vind het zo langzamerhand de hoogste tijd om toch ook maar wakker te worden.

Als ze even later terug boven komen krijg ik in geuren en kleuren te horen hoe hun dag is geweest. Ze hebben een heerlijke dag achter de rug waarin Merel & Fleming voor het eerst in Primeval Whirl zijn geweest. Ze hebben Nemo de musical gezien en ook Festival of the Lion King. Ze zijn 2 keer in Kali River Rapids geweest en natuurlijk ook in Kilimanjaro Safaris. Tijdens deze safari was helaas de batterij van de camera leeg. Er zijn niet super veel foto’s gemaakt, maar op de foto’s die er zijn, zie je wel de lol van de snoetjes afspatten. Gelukkig maar dat ze een fijne dag hebben gehad.

Tegen 18.00 uur halen Lex en Merel voor mij bij de overburen (Bennigan’s)  een lekkere steak met frietjes. Die smaakt heerlijk. Ik had blijkbaar toch meer trek dan ik zelf dacht. Lex en de kids gaan even later terug naar Bennigan’s om er te eten.  Ze doen het lekker rustig aan en zijn tegen een uurtje of 20.00 uur weer terug thuis. De kids vertrekken niet veel later richting hun bedje. Het zal best een drukke dag worden morgen. Lex rijdt nog even naar de Publix voor een mooie verjaardagstaart en ik begin toch langzaam aan het blog en plaats de verslagen van dag 9 en 10.

Terug kijkend op de dag moet ik bekennen dat ik het jammer vind dat ik er niet bij was in Animal Kingdom maar ik denk dat het goed is geweest dat ik even een dagje heb gepakt om bij te tanken. Lex en de kids hebben een te gekke dag gehad in Animal Kingdom dus uiteindelijk is het voor iedereen een goede dag geweest.

Zoals gezegd zijn er niet super veel foto’s gemaakt vandaag. Toch heb ik geprobeerd er weer een filmpje van te maken. Aan het einde kan een ieder die dat wil “genieten” van hoe een 6 jarig meiske een Mickey ijsje eet………………… Wij noemen het vetkleppen. Kijk en huiver ;-)

6 opmerkingen:

  1. Oh,heerlijk dat ijsje;)..
    Jammer dat je je zo rot voelde patrice,hoop dat het nu weer allemaal bijgetrokken is!

    Nou groetjes uit een zeeeeeeeeeeeeer winderig Alkmaar grrrr..*voel herfstdepressie aankomen*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lein,

    Jawel hoor, vandaag gaat het gelukkig al weer stukken beter. We zijn lekker Fleming's verjaardag aan het vieren en ik mag zo mijn laptop afstaan want meneertje wil de DVD zien die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen: Starwars de Clone Wars.

    Groetjes vanuit een heel warm Orlando :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gelukkig,nogmaals gefeliciteerd met Fleming,Leuk kado!!
    Wij gaan zo lekker slapen,morgen om 08.00 al verzamelen voor de hockey:(..ppfff

    Have fun en dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat je zo wakker moest worden... en Animal Kingdom moest missen. Ik hoop dat het dagje in bed je goed gedaan heeft.
    Het zijn wederom weer leuke foto's/filmpjes van de dag... Lex en de kinderen hebben zichtbaar genoten.

    We zijn benieuwd naar het verslag van vandaag (vrijdag), naar Fleming zijn verjaardag... kunnen we meteen lezen of je weer opgeknapt bent.

    Groetjes, Geert Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ! Prachtig filmpje van Merel. Ik dacht even dat het in huilen zou eindigen, maar het eindigt gelukkig schaterlachend ;-) !

    Verstandig, toch nog zo'n dagje in bed blijven. Gelukkig hebben Lex en de kids het prima naar hun zin gehad !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt leuk de foto's en het filmpje heerlijk hoor ze geniet er duidelijk van haha.

    Gelukkig voel je je weer iets beter

    Groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen